Members

gravatar

Gambaq Hot Toha dan Shidut

Okay lah. Tajuk mungkin tak ada kaitan dengan entri. Aku sedang menjalankan kajian kemanusiaan.

Kajian aku bertajuk 'Lagi ramai orang buka entri blog yang ada perkataan Shidut'.

_____________________

Hari tu aku pi Nou Camp. Bajet naik bas sama-sama dengan Messi pi Santiago Bernabeu. So aku tak sempat pi Bukit Jalil. Dengaq cerita Kedah kalah penalti. Ini gambaq yang sempat aku dapat dari laman sesawang FB. Bukan hakcipta aku.


Biasalah, main fast flowing football macam Chelsea, Arsenal dan Malaysia. Sudah tentu ref susah nak kesan offside. Dengaq cerita juga pemain Kedah sakan main ragbi kat final.

Sepak nak ke laut ja dengaqnya.

Biaqlah. At least keeper kita hensem. Tak ada pony tail.

Tak apalah kawan-kawan. Jangan tensen-tensen! Jom kita karaoke lagu VE.

Oh, oh, oh oh Pop! Ye yeh!

p/s : usaha keras membersihkan sawang blog de fifa! apa-apa pun gol Kedah memang lawa.

Fin.